What's the leap from a text-based game to a 2D game?

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

آرشیو مطالب

جستجوگر

یافته ها در جستجو

    امکانات وب

    برچسب ها

    So I'm moderately interested in developing a 2D adventure game in Java. I can write the whole game with text, develop some sort of combat system and write all the classes needed, but my current knowledge stretches short of making a GUI. What I'm really asking is, what do I have to learn to be able to learn to make a game with a GUI, where the user only interacts with mouse clicks? If I finished the game text-based, would I have to rewrite the whole thing to make it adaptable to a GUI? And if this isn't answered on things I have to learn, how do I make mouse clicks interact with components in the GUI? Thanks in advance.

    نویسنده : استخدام کار بازدید : 0 تاريخ : يکشنبه 24 دی 1396 ساعت: 4:26
    برچسب‌ها :

    خبرنامه

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اخبار و رسانه هاهنر و ادبیاترایانه و اینترنتعلم و فن آوریتجارت و اقتصاداندیشه و مذهبفوتو بلاگوبلاگ و وبلاگ نویسیفرهنگ و تاریخجامعه و سیاستورزشسرگرمی و طنزشخصیخانواده و زندگیسفر و توریسمفارسی زبان در دیگر کشورها